Richtlijnen voor agressie tegen overheidspersoneel

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Thu Jul 6 08:52:02 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

dirkie wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Aha henry,.. Ooit wel eens gecheckt wat
> percentage 2de kamerleden (voormalig)  ambtenaar
> is, EN als hij/zij er door omstandigheden
> uitgeknikkert  wordt, weer in de moederschoot
> terug valt/wil/moet.... Wiens brood men eet, ook
> wel niet in je eigen nest kakken genoemd. Het is
> dus grosso modo allemaal overheid. Vandaar dat de
> D66 en 2de  kamer houding vaak niet te verklaren
> is, maar in feite heel logisch in  elkaar
> steekt..

Afschuwelijk dirkie, dus dit land wordt in feite
'bezet', en niks democratie?

> En wij maar denken dat ze er voor ons
> zitten

Ja, nou in elk geval om het voor de burgers van dit
land enigzsinds leefbaar te houden.

 > Dat is overigens overal zo, maar
> NEEderland heeft het tot kunst verheven.

Afschuwelijk kunst, en kunst ook, men heeft het in
eigen beheer.

 > Zojuist
> in de Hollandse krant: Nederland is het enige
> west europesche land waar meer mensen vertrekken
> dan binnenkomen.

Verbaast me niets. Hier melde men nog een toename
van 100 bedrijven tussen 2001 en 2005, maar
verdwenen er 640 arbeidsplaatsen. Neem daarbij nog
het verlies van die 3000 die er niet kwamen. Op een
inwonertal van zo'n 35.000 een behoorlijk (negatief)
getal, lijkt me.

 > Het vertrek overschot is zelfs
> het hoogste van Europa,  en OVERTREFT daarbij
> Oost-Europesche landen als Polen, Letland en
> Litouwen CBS demograaf Jan Latten: NEEderland te
> duur, teveel belasting, teveel regels en
> onveiligheid

Gevaarlijke politieke bendes actief, idd. s'
Landsbelang en datvan haar burgers moet zelfs wijken
  voor populistische verkiezingspropaganda van CDA
en VDD die zoete pakjes over de zure armoede heen
dreigen te gaan uitdelen aan iedereen die hen
welgezind is.

> Maar owee als je een ambtenaar beledigd :-((

Politicus, bedoel je. ;)

Henk Elegeert