Olmert geeft leger carte blanche

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Wed Jul 5 21:56:29 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henkie Penkie is weer eens creatief vooroordeeltjes aan het knopen en
wil tevens 50 jaar terug in onderwijsland. De stukjes beginnen in
elkaar te vallen...

Groeten,
Mark Giebels

P.S. Dirkie, zelfs de Engelsen zijn tegenwoordig op de Franse hand
door ster-in-het-veld Ronaldo uit te fluiten...het kan verkeren....