Hoe krijgt Nederland het beste onderwijs ter wereld?

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Wed Jul 5 21:25:30 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Gatverderrie
  Als ik maar lees "Bestuur, beheer en inrichting van het etcetc"
  lopen de bureaucratische griezels me over de rug. Alweer een commissie met een ABSOLUUT NIETSZEGGEND missionstatement.

  kijk eens hier voor modern lager en middelbaar onderwijs

  Maar ja da ga nie "wij doen het al jaren vout en er is geen enkele  reden omdat drastisch te veranderen. Als dat nodig was hadden we het  allang gedaan. Enne over de grens kijken? Waarom?"
  duh...
  dirkie

Henk Elegeert <HmjE at Home.nl> wrote:  REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk Vreekamp wrote:

> Het beste onderwijs? Nou, laten we beginnen met beter. Steun dus
> www.beteronderwijsnederland.nl

"
Bestuur, beheer en inrichting van
onderwijsinstellingen moeten in het teken staan van
gedegen onderwijs door gekwalificeerde en
inspirerende docenten. Het beschikbare budget van
niet-universitaire onderwijsinstellingen moet
primair besteed worden aan onderwijs en aan alles
wat daartoe aantoonbaar bijdraagt.
"

En daarmee staat de idee centraal dat juist
voortborduurt op achterhaalde concepten in een
ICT-samenleving.

Henk Elegeert

Yahoo! Messenger with Voice. Make PC-to-Phone Calls to the US (and 30+ countries) for 2¢/min or less.