Bifurcatie: hoe nu verder ?

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Tue Jul 4 00:02:08 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik word hier niet vrolijk van, Hein. Moet ik nou echt blij zijn dat jij
geen lijsttrekker bent geworden? De slip of the tongue van JPB en de
Nova-verklaring van Hirsi Ali sluiten naadloos op elkaar aan. Er is gewoon
sprake van chantage voor politiek gewin van een minister. Punt uit. Laten
we de geschiedenis nou niet vervalsen...
hv,u
------