TweeVandaag: Verdonk goed voor 22 zetels (was: 'Verdonk verblind door eigen populariteit')

Tue Jul 4 10:54:14 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Tunnelvisie Joris. Verdonk zat erbij toen er over die passage gesproken
> werd. Meer weten we niet.

Zou goed kunnen Henk.... Maar dan hoor ik graag van je welke woorden van
Brinkhorst zeggen dat er geen druk is uitgeoefend, want uit de passage
van de website haal ik het niet. Behalve dat ie geneigd is te geloven
dat er geen druk is uitgeoefend... maar misschien staat er in de
papieren versie meer....