rampenromp...

Ger gmw.arts at HOME.NL
Tue Jul 4 10:17:26 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Welke gunstige beeld, Bert? Welke rol? Waarin?

Precies Henk, welk gunstig beeld, maar ja, peilingen zijn maar peilingen
toch?
D66 heeft zich hiermee in een positie gezet om in een gunstig beeld te
kunnen komen. Ik vraag het nog maar eens want ik heb ze nog niet gehoord.
Leren van welke fouten? En wat eraan doen ze trachten recht te zetten? 3
Jaar heel hard roepen volledig achter het kabinet te staan, eruit stappen en
dan zeggen dat men de LPF niet nodig zou hebben. Opnieuw mogen we dan vrezen
dat ze zich laten ringeloren en daarmee ook de samenleving.
Het gunstige beeld wat ontstaan zou zijn wordt zo weer overboord gekiepert
als de volgende stap niet wordt gezet.
Als D66 nu zegt dat men alleen maar om AHA uit deze coalitie is gestapt is
dat beeld al verloren.

Een van onze buren is er al mee bezig een poosje om iets verder te gaan
wonen, net over de grens hier. Je zou ze bijna gaan volgen zo.

Ger