Olmert geeft leger carte blanche

Bert Bakker bbakker at USA.NET
Sun Jul 2 21:29:40 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Terroristen zijn nog steeds terroristen als ze democratisch gekozen zijn.
Hamas wil de vernietiging van Israel, niet alleen op papier, maar ze handelt
er ook naar.
Niet om Israel's handelwijze van vandaag goed te praten, maar die handelwijze
legitimeert niet de wandaden van Hamas.

Sinds Hamas gekozen is, is ons standpunt: Wel met Abbas, niet met Hamas. Wel
praten met en financieren via de president, niet via de Hamas-regering.