Onaantastbare Hollanders

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Sun Jul 2 11:02:10 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Teveel CNN gekeken Martin? Wat ik bedoel is natuurlijk dit: Als het
doel is zoveel mogelijk (Taliban) Afghanen om te leggen, ja, dat kan,
zonder zelf veel risicos te lopen. Uiteraard. Maar als men slechts met
geweld optreedt als men wordt aangevallen, dan ligt dat heel anders.
En dat was toch het doel geloof ik? Of doen we inmiddels aan die
andere missie mee, ben de naam even kwijt.

Wat doet je trouwens denken dat ik graag Nederlandse bodybags zie
terugkomen? Ben je groot voorstander van deze vechtmissie en zie je
graag zoveel mogelijk Afghanen omgelegd worden en projecteer die wens
dan ook maar op de tegenstanders van deze missie? Either with or
against us, zoiets. Of is er een andere abjecte reden?

Groeten,
Mark Giebels