Rampenromp: D66-ministers vallen fractie af

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Sun Jul 2 09:46:58 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Wat mij in deze hele, nu al jarenlange durende D66
soap opvalt is het feit dat zelden de vout gelegd
wordt waar hij thuishoort. Namelijk D66 zellef.
Er was terechte reden met de gekozen burgemeester het
referendum de verweggistan uitzending. In al deze
gevallen stond D66 in zijn hemd, nam D66 een duik, en
stonden de beleidsdragers gelijk klaar met een
voorgebakken excuus.
En deze keer, waar het sop de kool niet waard is, waar
zelfs Lousewies verbaasd rondkijkt en zegt "wa
appened" wordt dit weer verdedigd.
Het is simpelweg al maanden niet meer aan de kiezer
uit te leggen en dat zal duidelijk blijken in de
komende verkiezingen. Dat is niet mijn wens, en ook
mijn zorg niet. Maar dat gaat gebeuren.
Het draaien van D66 als een drol in de pispot is 'de
burger' niet vergeten... Gedaan omdat ook D66 teveel
uit "de ruif" eten moet...
Slime, to agony of water!

Nu verder...

Ik mag die Pechtold wel, al was het maar omdat Wiegel
hem niet pruimt, en die versteerde het in de eerste
kamer voor D66 onder Kok. En lousewies ook wel, zij is
zo'n beetje van "een rechte lijn, een Ja en een Nee".
Nou Wijers terug lokken en Bert Bakker als
Haarlemmerolie ertussen.
Het zal echter heel lang duren voor de kiezer deze
schertsvertoning vergeten zal zijn.

dirkie
Convictions are more dangerous foes of truth than lies

http://mail.yahoo.com