rampenromp...

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Sat Jul 1 23:05:30 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Prima Bert, maar ik ben eerlijk gezegd niet zo bang dat D66 onredelijk
gevonden gaat worden door de burgers, daar staan we als D66 immers
vooral bekend om. Ik zie het als een groter probleem om overbodig
gevonden te gaan worden, en helaas voedt die natuurlijke dwang tot
redelijkheid juist die overbodigheid.

Maar goed, als het slechts een kortetermijnstrategie is om het
positieve beeld nog even wat langer vast te houden, dan is dat prima.

Groeten,
Mark Giebels