Klein maar desastreus foutje

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Sat Jul 1 22:04:47 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Geen kritiek uiten op zaken waar we het mee eens zijn uiteraard, maar
wel snel en duidelijk van rol veranderen, en daar maakte ik me wat
zorgen over toen ik de eerste reacties van Lousewies en Alexander
hoorde. Die moesten even wakker geschud worden... :-)

Ik denk trouwens inderdaad dat jij en ik het over een aantal gewenste
vooral sociaal-economische 'hervormingen' het wel eens kunnen worden.
Maar of voor de partijtop hetzelfde geldt, ik heb mijn twijfels. Het
zal van de programmacommissie moeten komen denk ik. Ik ben benieuwd.

En over dat links liberaal, ach, het mag van mij ook progressief
liberaal, liberaal democratisch of nog liever vrijzinnig democratisch
zijn. Als het maar niet rechts-conservatief wordt, laat dat maar over
aan BIII...

Groeten,
Mark Giebels