oppositiepartij D66

Sat Jul 1 14:07:27 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Bert Bakker <bbakker at USA.NET>,
>Overigens moeten daarvoor allerlei processen (programmacommissie, interne
>verkiezingen etc.) in de versnelling.

 Ik zou er nog maar even mee wachten.

 Als er een Balkenende-III romp-kabinet komt, is dat versnellen in het
 geheel niet nodig (er is al veel te veel versneld de laatste tijd).

 Ik neem aan dat de meeste D66'ers tegen een dergelijk kabinet zijn maar
 gegeven het feit dat het er van komt (en daar ziet het er momenteel naar
 uit), dan kan men een en ander juist nog even mooi 'meenemen' in de eigen
 opstelling. Dat kan in het geheel geen kwaad (integendeel, lijkt me).

 Als de verkiezingen in januari plaatsvinden (na alle begrotingsbehande-
 lingen), is er in 't geheel geen haast (en misschien worden ze zelfs in
 het geheel niet vervroegd).

 Ik hoop niet dat er 1 dezer dagen weer een brief van D66 in de bus ligt.
 Iedereen moet eerst maar eens een beetje uitwaaien en zo.