Zeven punten om D66 voor de ondergang te behoeden...

Tue Jan 31 14:47:02 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik eerder,
>Ik formuleerde 'Zeven punten om D66 voor de ondergang te behoeden...'
>en Bart Meerdink <bm_web at KPNPLANET.NL>, een fervent voorstander van
>die ondergang, merkte op,

 Bart Meerdink <bm_web at KPNPLANET.NL> over deze eerdere introductie,
>Dat is nou al de tweede nee-jij bak die je tegen me gebruikt. Ik kan er
>niet van onder de indruk raken.

 Ik vond 'm niet ongepast. Beetje stekelig en toch 'to the point'.  :-)

>Mag ik aannemen dat jij als voorstander gekenmerkt kan worden van de
>zeven punten die je zelf voorstelde en waarop ik reageerde?

 De analyse is correct. Daar kan men geen voor- of tegenstander van zijn.
 Het klopt of het klopt niet.

 Je vraag moet luiden: is het juist om 'alle' oorzaken (okee, er zijn er
 meer) van de identiteitscrisis waar D66 onder gebukt gaat, weg te nemen ?
 Maar dat vraag je niet in verband met het eerste punt hierboven. Je
 ontkent simpelweg dat er iets aan het handje is en bestempelt kritiek als
 'destructief'. Tja...