Zeven punten om D66 voor de ondergang te behoeden...

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Tue Jan 31 12:10:12 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zo raar is die reactie van Bart niet. Hij vraagt impliciet naar een alternatieve koers, en die geef je niet, jij bent slechts tegen wat er momenteel allemaal gaande is... Dat is leuk om te weten voor iedereen die zich de afgelopen dagen nieuw heeft ingeschreven op deze lijst (niemand?), maar verder komen we er niet verder mee. Dus pak die uitdaging op en formuleer een alternatieve koers, zoals Henk Vreekamp een tijdje geleden eens heeft gedaan.

Groeten,
Mark Giebels

Mark Giebels