Zeven punten om D66 voor de ondergang te behoeden...

Bart Meerdink bm_web at KPNPLANET.NL
Tue Jan 31 11:24:16 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

> Wordt het niet tijd dat,
>   1. D66 uit Balkenende-II stapt/Pechtold opstapt ?
>   2. Dittrich opstapt ?
>   3. De website nieuwesolidariteit.nl wordt opgeheven ?
>   4. Het manifest wordt afgeblazen ?
>   5. De programma-commissie wordt ontbonden ?
>   6. D66 breekt met het COC ?
>   7. Een D66-congres besluit wat er nog meer staat te gebeuren ?

Zie eens hoe dit berichtje gefixeerd is op destructie.

Ook duidelijk is dat geen van de zeven punten ook maar iets in
constructieve zin zou betekenen, laat staan dat D66 er beter van zou worden.

Ik zou zeggen, denk eens na, wie zorgt nu voor de vooruitgang, degene
die een huis bouwt, of degene die het met de grond gelijk maakt.

Bart