En nu?

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Tue Jan 31 10:26:21 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

En oh ja, ik had het er al eerder over, maar ondertussen gaat die genocide in Sudan gewoon door. In de Washington Examiner gisteren een pleidooi aan Bush om het probleem boven aan de agenda te zetten in zijn State of the Union, maar ja, wat is de kans daarop?

http://www.dcexaminer.com/articles/2006/01/30/opinion/op-ed/37oped30brown.txt

Groeten,
Mark Giebels