Truttige wetjes van ASO

Martijn Meijering mmeijeri at XS4ALL.NL
Mon Jan 30 23:47:23 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Alles bijeen heeft het tenminste een half jaar geduurd toen hij toch maar
> eens kwam kijken. Ik zag zijn gezicht verkleuren toen ik de deur opende en
> zelf nog maar eens op de bel drukte. Ik heb maar mee gegeven om eens om te
> zien naar een ander uitzendbureau.

LOL! Dan heb je tenminste nog een beetje plezier gehad van de collectieve
middelen die worden gebruikt om die man zijn salaris van te betalen. Toen
ik laatst een bekeuring kreeg wegens fietsen zonder licht (die smiechten
stonden verdekt opgesteld in een tunnel, zodat ik ze niet op tijd kon
zien), had ik dat plezier niet. Ik was diep in gedachten verzonken aan het
somberen over alle antiliberale maatregelen en de dollar vs de yuan enzo
toen ik in de val liep. Dat laatste doet jou dan misschien weer een beetje
goed ;-)