Bezuinig 80% op gasrekening (was: Brinkhorst moet vragen afsluitingen beantwoorden)

Ger gmw.arts at HOME.NL
Mon Jan 30 12:35:05 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tip marc.

Met een goed verloop kan je de gasflessen ook vullen met gas voor de auto.
Is op zijn minst net zo goed en de helft goedkoper. Toen de standkachels
vroeger op de vrachtauto's nog op gas branden, hadden de meesten chauffeurs
zo'n verloop en de kachels deden het prima.
Je 80% kan dus nog heel erg omhoog.

Ger