Chaos

Ger gmw.arts at HOME.NL
Wed Jan 25 15:21:09 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Nee Glenn, dat vind ik niet leuk om te horen. Helaas een gevolg van het
gestuntel in den Haag.
Maar dat bedrijf had ook de lonen ongeveer kunnen betalen. Zo hoeft niemand
te wachten op zijn geld en had men een maand meer de tijd gehad om het te
corrigeren. Natuurlijk kost dat tijd en dus geld maar nu wentelt het men af
op de werknemers. Wacht maar, het komt door de minister, verschuilen dus wat
men doet.

Ger