genoeg van opschudding Pechtold

Wed Jan 25 14:03:05 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk Elegeert <HmjE at HOME.NL>
>Zelfs Fluks lijdt hier aan koudwatervrees, geloof ik. ;)

 In zekere zin: ja.

 Ik wil dat het goed gaat met de partij en zie met lede ogen aan hoe D66 met
 vol gas de Twin Towers invliegt. De brokkenpiloten willen zowel hun ramkoers
 aanhouden (na een manifest waar niemand om gevraagd heeft nu weer een rechts
 verkiezings-programma waar ook al niemand op zit te wachten) als de kiezer
 aan boord. Dat kan dus niet; het is het een of het ander.

 Of neem die andere Twin Towers waar D66 op af vliegt: moeten kiezen tussen
 Dittrich en Pechtold. Van wie moet dat ? Dittrich heeft als partijleider
 gefaald (als er iets aan de hand is, komt Bakker het voor de camera uitleg-
 gen, niet Dittrich), waarom zou men hem kiezen ? Pechtold heeft weer een
 kast die uitpuilt van de lijken (gisteren bij standpunt.nl ging het over
 Leiden, Wageningen - dat er bij Pechtold geen relatie bestaat tussen wat hij
 zegt en wat hij doet). Dat is niet my kind of keuze.

 De critici van Dittrich hemelen Pechtold veel te veel op. Het gaat er niet
 om of Pechtold vaker iets zegt waar men het mee eens is maar dat men hem
 kennelijk niet aan z'n woord kan houden.

 Marc Fluks, Amsterdam