Wetenschappers: Pechtold scheldt uit wanhoop/D66 geen gentlemen partij meer

Bart Meerdink bm_web at KPNPLANET.NL
Tue Jan 24 23:09:16 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

>  Wetenschappers in het AD,

Toch wel opmerkelijk wat iedereen (en dus ook deze "Wetenschappers"
haha) te berde weet te brengen zonder nog iets van het interview gelezen
te hebben...

Overigens, een gentleman's partij, braaak daar wil ik niet bij horen
hoor, dat is niet eens meer 20e eeuw, dat is 19e eeuw.

(knip stukje defaitisme)

> [...]
>  Leden: Joris Backer, Michiel Herter, Wim Kokx, Andre Meiresonne, Jan
>  Paternotte, Marijke Rem, Maarten Schuurink.
>
>  Veel titelloze ondernemers; onevenwichtige samenstelling. Geen enkele
>  reden om te onderstellen dat dit iets gaat opleveren dat andere partijen
>  zal doen huiveren en dat de burger kan verleiden om opnieuw z'n stem aan
>  D66 toe te vertrouwen. Dit commitee zal een rechts program afleveren
>  waarop de burger beslist niet zit te wachten en waar de D66 lijsttrek-
>  ker niet mee voor de dag kan komen zonder te worden weggehoond.

Een titel is voor jou een kwaliteitsgarantie voor goede, vernieuwende
ideeën? Dan kijk je volgens niet erg kritisch naar de TV. Trouwens, mij
lijkt deze commissie helemaal niet zo eenzijdig hoor.

Niet dat een partijprogramma er ook maar iets toe doet...

Bart Meerdink

PS. Marc wanneer lezen we eens iets inhoudelijks van je, iets waar
mogelijkerwijs iemand iets mee opschiet?