De Kierewiet-gedragsregels van Aso: Jonge Democraten dienen klacht in

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Tue Jan 24 22:44:22 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beetje nostalgie Mark? Iets van zo kan integratie ook?

  En dan dit ook nog inplaats van de accijnzen, belasting en parkeerboetes etc. te verhogen!
  "The business-to-business sales, which had accounted for about 40 percent   of the city's annual $110 general fund, collapsed. The city cut 260 jobs,   reduced revenue projections by 20 percent, closed fire stations and cut the   public library system's hours. To make matters worse, a $38 billion state   shortfall also shrank city coffers."

  Fremont draait weer als een speer ondanks economische problemen met de  grote Toyota assemblyplant.  Ik, zoals je weet, woon er 45 min.  vandaan...

  Dirkie aka lenny
Mark Giebels <mark at giebels.org> wrote:  REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik  geloof niet dat je Verdonk helemaal begrepen hebt. Het gaat haar niet  om netjes en correct praten. In tegendeel, als je mensen verbiedt in  hun moedertaal te spreken gaat de kwaliteit juist sterk achteruit....

En  een boost voor het taalonderwijs zal het ook niet betekenen, wederom in  tegendeel. Hoe staat het trouwens met de Franse, Engelse en Duitse  scholen in Nederland, hoe lang mogen die nog onderwijs in de eigen taal  geven?

Veel belachelijker kan het allemaal niet worden. Ik ga maar weer naar de Bay Area denk ik:
http://www.sfgate.com/cgi-bin/article.cgi?f=/c/a/2006/01/23/BAG35GRIHL1.DTL&hw=fremont&sn=001&sc=1000

Groeten,
Mark Giebels

 al was het maar om dat verdomde

--

 Yahoo! Autos. Looking for a sweet ride? Get pricing, reviews, & more on new and used cars.