Weisglas: Pechtold oncollegiaal en deloyaal

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Tue Jan 24 22:26:56 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

je zegt het wel erreg netjes met "zeurpiet". Hij  was ambassadeur in S. Africa toen gisteren en is later naar boven  gevallen in de tweede kamer. Hij volgt de 4de machtslijn tot het  gaatje.
  Zelfs binnen de VVD zien velen hem niet zitten.
  Pechtold is van de klare wijn en de schone berglucht, maar ja da kannie in de spruitjes kultur

  dirkie
  die toen, op deze lijst, al vragen had bij het "ongeluk" van van Traa,  en de corruptie bij het MO cq politie ivm de IRT affaire. Hetzelfde MO  dat onder Donner (dat is er nog zoo eentje) spreekt over waarden en  normen.
  Mooi Landje was het toen gisteren...

Martijn Meijering <mmeijeri at xs4all.nl> wrote:  REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> DEN HAAG - Tweede Kamervoorzitter Weisglas vindt de kritiek die
> D66-minister
> Pechtold heeft geuit op een aantal van zijn collega's 'ronduit
> oncollegiaal
> en deloyaal'. Weisglas schrijft dat maandag in zijn weekboek op internet.

Volgens mij heeft Weisglas bij Pechtold net zo'n gevoel als ik bij
Weisglas: wanneer houdt die man nu *eindelijk* eens zijn mond. Ik vind het
zo'n zeurpiet...

Yahoo! Photos
 Got holiday prints? See all the ways to get quality prints in your hands ASAP.