Brinkhorst in Haarlem

Glenn Mellonius glenn at MELLONIUS.NL
Sun Jan 22 18:03:39 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Er is een referendum gehouden (raadplegend) over de groene zoom.
Dat zijn 2 gebieden binnen de grenzen van Haarlem.
De uitslag van dat referendum is dat die gebieden nooit bebouwd mogen worden.
Er word aan geknibbeld momenteel.

Er kunnen nog steeds referenda gehouden worden in Haarlem.

Wat jij aanhaalde uit het programma is het programma 2002 - 2006.
Meningspeiling via internet is thans praktijk, hoewel je je er niet veel
van moet voorstellen.
En natuurlijk spreekrecht voor burgers tijdens raadsvergaderingen.

Glenn.

<knip>

<knip>