Standpunt.nl: Aso wil leefstijlmisdaad invoeren

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Thu Jan 19 15:49:52 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Kees van Loon wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Ger,
>
> Ik heb het leefbaar Rotterdam o.l.v. Marco Pators wel horen suggereren

Het zou veel van het gebral kunnen doen verminderen, Kees, zeker als
daarin de verklaring zit. We zitten in zuipschuitenland hoor ik onze
kwakzalver Volksgezondheid net zeggen. Vooral op het platteland wordt
door de jeugd (12-16) (te)veel genuttigd met alle gevolgen vandien op
school.

Maar wie weet wel dus wel op basis van het slechte voorbeeld van de
autoriteiten zelf. Want aan het gebral is de bezopenheid vaak gewoon af
te meten. Want aan de voorgestelde oplossingen vraag ik me toch meteen
af, 'zeg Hoogervorst, ben jij wel nuchter'?

Henk Elegeert