Brinkhorst in Haarlem

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Tue Jan 17 22:58:40 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Glenn Mellonius wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Hierbij hebben we het genoegen u en uw relaties uit te nodigen een
> debatavond met  onder meer minister Brinkhorst bij te wonen.
> Zoals dat wel vaker gaat met bijeenkomsten in een  verkiezingscampagne,
> komt de uitnodiging voor deze avond niet zeer tijdig. Excuus daarvoor.
> Wij stellen het op prijs als u uw komst zou willen bevestigen
> haarlem at d66.nl
>
> Minister Brinkhorst over actuele politiek en creatieve industrie.
>
> D66 Haarlem e.o. organiseert een debatavond over kenniseconomie en
> [...]

Laurens Jan Brinkhorst, de minister van Economische Zaken, gaat met
iedereen en waar dan ook een debatavond over kenniseconomie en
creatieve industrie, als acte de presence?

Je weet wel, een ICT avond die tevens de stand van zaken in beeld brengt
over hoe we zelf met onze kennis- en creatieve industrie omgaan?

Ik krijg een link aangeboden en kan meegenieten van de gehele avond en
zelfs deelnemen op afstand aan het debat, zoiets?

Voor een D66 in haar voortrekkersrol in deze zin en zelfs een minister
op zo'n belangrijke post een fluitje van een cent, lijkt me.

Ik ben benieuwd. :)
Optimistisch blijven, toch? ;)

Verneem ik graag via mijn internet verbinding (een link is het laatste
wat ontbreekt) en deelname wat de specifieken zijn voor Haarlem op dit
terrein.

Henk Elegeert