Hirsi Ali 'voorgedragen' voor Nobelprijs

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Tue Jan 17 19:29:49 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

----- Original Message -----
From: "Henk van Lingen" <henk at vanlingen.net>
> (curieus is het wel, inderdaad)

Die nominatie van Hirsi Ali komt van dezelfde partij die ooit GW Bush nomineerde voor de Nobelprijs voor de Vrede.....

 Verder lees ik op Wikipedia het volgende:
 as late as 2004, Halvor Hulaas and Karina Udnæs, the Frp representative and deputy leader in Kristiansand, asked for a ban on Islam, making it "punishable in the same way as Nazism" [8];

Het gaat al met al om een vrij extreem rechtse partij in Noorwegen, zie:
http://en.wikipedia.org/wiki/Fremskrittspartiet

Ik ben dan ook vooral benieuwd hoe Hirsi Ali zelf op deze 'eer' reageert.

Groeten,
Mark Giebels