D66 wordt geadviseerd door Big Brother-winnaar

Tue Jan 17 16:56:59 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik eerder,
>Mogelijk is dit stuk gefantaseerd ? Dat zou verklaren waarom ik (de wonde-
>ren zijn de wereld nog niet uit) het met Lousewies van der Laan eens kan
>zijn. Dit heeft in elk geval een hoog relnicht/JD-gehalte.

 Mark Giebels <mark at GIEBELS.ORG>,
>Jij bent ervoor dat de partij leden royeert die openlijk trots te zijn op
>het lidmaatschap..? Lidmaatschap slechts na het succesvol doorlopen van de
>D66 inburgeringstest? En petjes, sjaaltjes en TV-optredens alleen voor
>gecertificeerde leden? Zoiets?

 Natuurlijk niet (het is mijn story toch niet - het is die van Boris van
 der Ham). Het Parool-bericht (al dan niet gefaked) geeft juist aan wat
 voor ellende D66 nu weer te wachten staat - en de Lousewies van der Laan
 in het Parool-bericht vond dat ook. Dat is alles. Als het gefaked is dan
 geeft dat hoogstens aan dat Lousewies van der Laan die ellende -opnieuw-
 niet ziet en dat zoiets kennelijk een grap is in deze zo moeilijke tijden
 voor D66.

 Ik kijk niet naar Talpa, laat staan naar Big Brother, en heb geen idee
 wie Joost Hoebink is... zijn uitingen in de Telegraaf en het soort media
 dat hij zoekt, voorspelt weinig goeds. Zie overigens,
     http://www.hoebink.nl
     http://64.233.183.104/search?q=cache:www.hoebink.nl
     http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=323817
 In elk geval is niet alles verzonnen...