Huisstijl D66

Mon Jan 16 10:01:05 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Glenn Mellonius <glenn at MELLONIUS.NL>,
>Mag het partijlogo zonder het woord democraten en de streep worden
>gebruikt? (...) overal duiken folders , e-mail en dergelijke op met
>afwijkende groene en roze kleuren, zonder het woord Democraten.

 Door deze mail zowaar ontdekt dat men de D66-emailservice ook in
 hypertekst kan lezen... alleen: bij mij staan daar dus geen plaatjes
 in (Windows opmaak, cid protocol ?)

 Zijn er geen ergere dingen, dan ? Dit lijkt me nu niet zo'n punt.

 Zie trouwens,
   http://www.fabrique.nl/index.asp?id=134&catid=241

 Marc Fluks, Amsterdam