Helemaal geen crisisdreiging D66 over Afghanistan

Ger gmw.arts at HOME.NL
Fri Jan 13 09:04:25 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Wat een verschrikkelijke slap jochie die Dittrich zeg. Het ergste vind ik
dit voor Bert. Ik begrijp het wel, hij is natuurlijk ook onderdeel van het
geheel en moet er in mee. Hoop alleen dat hij zijn eigen grenzen heeft
getrokken.
En Pechtold is helemaal een figuur die alleen maar kijkt of hij niet
beschadigd kan raken dus er moet eens stevig de bezem door in de top van
D66.
En de vice-MP; We moeten nu doorgaan met het kabinet, we zitten nu in het
oogstjaar. Lulletjes rozewater, daar gaat het toch niet over. En oogstjaar,
we gingen er allemaal op vooruit toch, maar de gewone man is natuurlijk ook
niet iedereen, die gaan er niks op vooruit of juist achteruit.
Het voortbestaan van ASO wordt nu dus boven het belang geplaats van de
jongens en meisjes die ze een oorlogsgebied in willen sturen. Hetzelfde weer
als toen naar Irak, waarvan men de redenen ook stevig onder de pet houdt.
Een hoop kritiek op de PvdA, uiteraard, maar bedenk daar even bij dat het
een oppositiepartij is, de rest van de oppositie hebben we ook nog niet
gehoord maar daar is geen kritiek op.
De enige tot nu toe die duidelijk was, was D66. En nu komt dat broekje van
een Dittrich en er weer een slap vaatdoekje van maken. Eerst een inhoudelijk
debat en dan de conclusies trekken. Nee, halve zool, dat had je al gedaan,
en daar horen misschien consequenties bij, maar die durft hij niet aan.
En de 2 ministers mogen dadelijk zeggen dat ze achter het besluit van het
kabinet staan en tegelijk laten aantekenenen dat het niet zo is, maar och,
als dat naar buiten komt zijn we 30 jaar verder. En dat noemen we leiders,
mensen met een eigen mening. Die kunnen een land besturen zullen we er maar
van maken.
Geef ze nu maar een bestuursfunctie bij een kaartclubje of zo, en let dan
op, anders gaat ook dat verkeert.
En Balkje wil zijn  imago graag oppoetsen, de grote leider heeft tenslotte
zijn haren anders gekamt. Maken we er maar Harry Peuter van.

Ger