Helemaal geen crisisdreiging D66 over Afghanistan

Thu Jan 12 23:23:11 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Bert Bakker <bbakker at USA.NET>,
>Ja, maar die notulen blijven 30 jaar lang geheim.

 Nou, dat valt eigenlijk reuze mee...   :-)
 Dan bestaat Elsevier al lang niet meer.

 Plotseling heb je veel fans, Bert. Dat moet toch te denken geven. Zag
 ik nog twee persberichten over je IQ voorbijkomen ook... (ik haal
 altijd de fouten uit dat soort testen - da's wel zo geinig)...   :-)

 Wat deze 'non-crisis' betreft: het valt me op dat iedereen 'zin heeft
 om het eindelijk eens over de inhoud te hebben' maar niemand dat doet.
 Volgens Nova komt het kabinet morgen opnieuw met 'goede voornemens'
 en heeft hetzelfde kabinet een stuk achtergehouden waarin staat dat
 het er niet goed voorstaat met de opbouw van Afghanistan. Tja...

 Marc Fluks, Amsterdam

 PS: Zomaar een vraagje dat nu bij me opkomt: wanneer 'verjaren' de
     notulen van D66 fractie-vergaderingen ?