Wouter Bos, dromer

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Tue Feb 28 20:59:29 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

dirkie heeft op dinsdag, 28 feb 2006 om 09:20 (Europe/Amsterdam) het
volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> medelevenden,
>
> Niet regentesk meer? Dat moet hij maar eens aan die
> PVDA'er in Rotterdam vragen die vroegtijdig commentaar
> op wethouder Pastors gaf...

aaaah die mag je uitleggen dirkie,lenny,geensloofie
dat heb ik gemist

> Onze Kabouter Plop, zelf niet van het oude volk, zou
> moeten weten wat een gotspe zo'n opmerking is.

welke opmerking was dat?

> Het is Goy's lef,

ik houd helemaal niet van gotspe.
hoewel ook ik niet van het oude volk ben.
maar het oude volk heeft zwaar mijn sympathie sinds ik in de jaren 60,
bij het bereiken van de jaren van enig onderscheid via kampliteratuur
uit duitsland ww2, sinds het dus tot me doordrong wat daar gebeurd was.
:_(

>  of Klein Kaboutertje Bullshit.

ik vind wouter eigenlijk alleen maar een beetje jong?
naïef wellicht, want uit een lief protestants nest?
misschien net als balkje?

> Ik ben er vanaf, jullie zitten er mooi mee opgescheept
> in Hollandland!

dAt kan u wel zegguh, ja.

> lenny op dreef

LOL, doe maar, ik lees dat graag

gr elma (ik zoek ook nog naar een alias/pseudoniem. viswijfie?
k*twijfie? hirsistje?, kweenie ik heb nog geen goed naampje gevonden.)
p.s. heet je nou lenny naar lenny bruce of niet?