Seniorenmoment van Zalm?

Ger gmw.arts at HOME.NL
Tue Feb 28 16:53:39 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger heeft op dinsdag, 28 feb 2006 om 14:25 (Europe/Amsterdam) het
volgende geschreven:

> Niet op de lijst?

komop dan ger :)

Je reageerde alleen prive, dus ik enk verkeerde knoppie door Elma.

gr elma

> ----- Original Message ----- From: "e.ouwehand1"  <e.ouwehand1 at chello.nl>

Oke hoor Elma, dan mag jij op haar stemmen, oke?

> psies. ik deel die gêne

Laat mij dat nu ook doen.

> staat daar iets lezenswaardigs dan?

> ga je mond spoelen gerretje. ;(
> misschien is heer zalm niet slim genoeg, maar dat komt niet omdat hij
> oud is
> oude mensen worden nl steeds slimmer
> kijk maar naar oma elma.

Weet ik maar er komt ook een tijd dat het er snel weer af kan gaan, en bij
de een (Zalm) wat eerder dan bij de ander (Elma natuurlijk:))))