artikel 137c?

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Mon Feb 27 15:49:48 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk Elegeert heeft op maandag, 27 feb 2006 om 11:52 (Europe/Amsterdam)
het volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Zie je, daar wist ik niets van.

dan weet je 't nu hè henk

> Gokje, je hebt aan partij politiek gedaan?! :)

ook dat
maar de meeste tergingen waren gericht tegen het feit dat ik geen
jongetje ben/was

> Nee, want het zijn ook geen voorbeelden.

het zijn voorbeelden van tergingen.
wil je het bewijsmateriaal opgestuurd hebben dan? met data erbij en zo?

> Een voorbeeld zou kunnen zijn als aantoonbaar is wat de oorzaak is. Je
> verwijst slecht naar veronderstelde samenhang tussen de oorzaken en
> gevolgen.

je bent me kwijt. oorzaken en gevolgen van wat?

> Bij pesten op het schoolplein gaat het niet om het pesten zelf maar
> het uitsluiten die als gevolg van asociaal gedrag ervaren wordt.

volgens mij is het pesten zelf gewoon wel lekker hoor,
maar als jij het beter weet mag je't zeggen

> Wat doen die sukkels als getuigen daarbij dan? Die zijn dan toch
> gewoon medeplichtig !!!

psies
vinnikook

> Ik wel, want het is juist de essentie van waar het hier om draait.

je bedoelt hier op de lijst?
hier mag iedereen met mij van mening verschillen
als je daar bezwaar tegen hebt jammer dan

> Je doet gewoon mee met het 'circus' dus? Je noemt iets bewijsbaar,
> maar je toont het niet aan. Sterker: je vraagt mij

ik vraag niks van jou

>  (en anderen) hetzelfde te doen waar zij nu juist de fout in gaan.

welke anderen? welke fout?
hoef je niet op te antwoorden, want ik krijg hier genoeg van

> Tja, het ten onrechte gemaakt onderscheidt dus. Maar dan geldt mutatis
> mutandis ook 'negatief'. Maar wat is dan de essentie van wat hier
> positief vs. negatief ervaren wordt? Het zal toch ergens toe dienen,
> neem ik aan?

het doel van 'positive action', anti-discriminatie beleid is om
ongerechtvaardigde verschillen b.v. op de arbeidsmarkt te verkleinen
maar dat weet je heel goed henk e

> Nou, je spant je paard achter de kar.

daar staat het prima, dat paard van mij
en nu is wat mij betreft dit lijntje wel genoeg besproken.

gr elma