Berlijn-toespraak Hirsi Ali: The Right to Offend

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Sun Feb 26 17:31:45 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:
> [...]
>  maar daar zijn ze *zelf* verantwoordelijk voor. Een beetje Moslim kan
>  dergelijke kritiek domweg te negeren of z'n geloof wat aanpassen.
>
>  Mafketels als AHA hebben het echter niet over de Islam, ze hebben het
>  over Moslims. AHA zegt doodleuk dat ze 'het recht heeft' (Moslims) te
>  mogen kwetsen. Ze gaat, mede door gebrek aan enig analytisch vermogen,
>  daarbij geheel en al voorbij aan de Islam en pakt de mensen zelf aan.
>  Vervolgens gaat de pestkop als een klein kind klagen dat ze zou worden
>  teruggepakt en loopt huilend naar Grote Broer vadertje Staat.

Wacht even. Ik weet het!!! Even denken..... Onze aller Rappende/hiphop
zingende: Donner? :)

Overigens, met een jointje op doet ie het vast stukken beter !!!

>  Dat recht om te kwetsen heeft ze in het geheel niet.
>  Want dat recht *bestaat* niet.

Nee idd, ze maakt ge-/misbruik van het recht op bescherming welke vanuit
een totaal andere grondslag (parlementair) haar geboden wordt. En voor
doelstellingen die niet zo bedoeld kunnen zijn.

Het volk kiest immers geen parlementariërs die het doel hebben tot
persoonlijk activisme.

Henk Elegeert