ASOchatische oplossing weer

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Sun Feb 26 10:37:06 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Inderdaad Ger, weer zo'n fantastisch VVD plan. Wellicht heeft Kamp gedacht, in Enschede kan alles. Herinner je je nog deze:
http://frespe.freesuperhost.com/

Da's ook een visie op de armoedeval.. :-(

En het moet met die arme 'bijstandsmoeder' op de foto wel lukken om haar aan een kostwinner te koppelen lijkt mij zo.... :-)

Vandaag maar eens de Carnaval in.... kijken of ze het hier net zo goed kunnen als in m'n e'guh Oeteldonk, of net zo duf als in Enschedeeeeee.

Groeten,
Mark Giebels

Mark Giebels