Alle Nederlanders in geheim Opsporingsregister

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Fri Feb 24 22:04:54 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark Giebels heeft op vrijdag, 24 feb 2006 om 12:05 (Europe/Amsterdam)
het volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Ik maak me geen illusies hoor Dirkie, schreef niet voor niks 'in
> theory'...
>
> Desondanks lijkt me dit de beste insteek voor het debat. Maak dat
> wantrouwen maar duidelijk en eis om die reden duidelijke garanties.

hoe lang leeft een regering die een garantie geeft?
hoe lang leeft een garantie?

> Wil men daaraan niet voldoen, dan weten we genoeg....

voorlopig wel,
maar ja, ik kan me zo goed een regering (europese?) voorstellen, die al
die macht zoooo lekker gaat vinden. :_(
en wat mis kan gaan gaat mis. ooit. :(

gr elma, die het ook niet weet hoor, en al oud is. maar voor de
(achter/klein/)kinderen het graag aardig en schoon wil houden
als dat kan, jij, Godin daarboven?
please?