Nederland: politiestaat van Europa

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Fri Feb 24 21:23:41 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks heeft op vrijdag, 24 feb 2006 om 13:38
(Europe/Amsterdam) het volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  Erik van den Muijzenberg <muijz at DDS.NL>,
>
>  ...dan pas ik die regel maar nogmaals aan...
>
>  Concentratiekampen, straatverboden, avondklokken, opsporingsregisters,
>  deportaties van miljoenen burgers - zonder misdaad te hebben begaan,
>  zonder toetsing door de rechter en voor complete bevolkingsgroepen.

>  Nergens ter wereld wordt de burger inmiddels zo vaak afgeluisterd als
>  in Nederland.

in de usa? volgens mij kunnen (en doen) ze er daar ook wat van

>  Nederland is de politiestaat van Europa aan het worden.
>  De liberalen zijn wel een stukje verder dan de nazi's.

komkom schat, de nazis hadden de technologie die dit kabinet (en
andere) heeft (nog) niet.

>  Als men de bovenstaande waanzin bij elkaar ziet staat, dan heeft het
>  er veel weg van dat Aso plannen heeft klaarliggen om het Nederlandse
>  Volk massaal te gaan interneren.

grapjas, weet je wat dat kOst?

>  Hoogstens kan men hopen dat Aso inmiddels dermate gek is dat er geen
>  enkel verband zit in dit soort idiote plannen. Dat we hier te maken
>  hebben met de laatste stuiptrekkingen van een stel psychopaten.

komkom schat, de nazis waren krankzinnig, immoreel,
en de Duivel zelve, maar imo dat laatste pas in de vernietigingskampen
zelf

de weg ernaartoe is, ik geef het toe, 'the primrose path to Hell', maar
de Hel zelf was imo in de kampen.

>  Inmiddels zijn de D66-hotemetoten nauwelijks nog welkom in gemeen-
>  teraadscampagnes ! Nog nooit vertoond, zoiets. Veel afdelingen vrezen
>  een rampzalig resultaat als er hotemetoten komen opdraven, sommige af-
>  delingen splitsen zich zelfs van de partij af, de
> D66-fractievoorzitter
>  wordt deze dagen alleen zo'n beetje getolereerd in homokringen

op het niveau van de gemeenteraad weet men vaak een ware intellectueel
niet helmaal te waarderen ;)
(of schop ik nu tegen zere benen hier?)

dus kan men op het niveau van de gemeenteraad beter maar zo goed
mogelijk bij de belevingswereld van de doelgroep aansluiten (carnaval?
ringsteken? koninginnedag petjes en zo? lukt de Oranjes ook aardig, en
al heel lang)

>  en Trouw
>  vergelijkt haar zowaar met Hirsi Ali.

ik kan me niet helemaal voorstellen dat Trouw zo dom is
maar als Trouw vindt dat ze beiden zeer mooi en charismatisch zijn, dan
moet ik Trouw gelijk geven ;)

>  Wat is er aan de hand met ons land,

er komen verkiezingen aan?

>  wat is er aan de hand met onze
>  partij ?

ook die verkiezingen, en een discussielijst met vreemde vogels erop?

gr elma
(ook vreemde vogel, en proud to be so, en minstens zo gelijkhebberig
als jij, marc. dus, doe je best. :))