Nederland: politiestaat van Europa

Fri Feb 24 13:38:23 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Erik van den Muijzenberg <muijz at DDS.NL>,
>Ik heb de subject-regel maar even aangepast. Het demoniseren van
>politieke tegenstanders door ze voor nazi uit te maken is een

 ...dan pas ik die regel maar nogmaals aan...

 Concentratiekampen, straatverboden, avondklokken, opsporingsregisters,
 deportaties van miljoenen burgers - zonder misdaad te hebben begaan,
 zonder toetsing door de rechter en voor complete bevolkingsgroepen.
 Nergens ter wereld wordt de burger inmiddels zo vaak afgeluisterd als
 in Nederland. Nederland is de politiestaat van Europa aan het worden.
 De liberalen zijn wel een stukje verder dan de nazi's.

 Als men de bovenstaande waanzin bij elkaar ziet staat, dan heeft het
 er veel weg van dat Aso plannen heeft klaarliggen om het Nederlandse
 Volk massaal te gaan interneren.

 Hoogstens kan men hopen dat Aso inmiddels dermate gek is dat er geen
 enkel verband zit in dit soort idiote plannen. Dat we hier te maken
 hebben met de laatste stuiptrekkingen van een stel psychopaten.

 Inmiddels zijn de D66-hotemetoten nauwelijks nog welkom in gemeen-
 teraadscampagnes ! Nog nooit vertoond, zoiets. Veel afdelingen vrezen
 een rampzalig resultaat als er hotemetoten komen opdraven, sommige af-
 delingen splitsen zich zelfs van de partij af, de D66-fractievoorzitter
 wordt deze dagen alleen zo'n beetje getolereerd in homokringen en Trouw
 vergelijkt haar zowaar met Hirsi Ali.

 Wat is er aan de hand met ons land, wat is er aan de hand met onze
 partij ?

 Marc Fluks, Amsterdam