New Abu Ghraib abuse photos broadcast in Australia

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Thu Feb 23 21:54:48 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tjerk Jouwstra wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Henk,

> Ik ben errug benieuwd naar de staatsrechten van de overheid. Over welke
> prerogatieven van welke overheid heb je het in godsnaam, waarbij je voor
> god van mij ook Allah of Illy mag lezen.

Ik had het over de democratie, Tjerk. Niks je-zus, god etc ...

Ik heb het dan ook over de prerogatieven die de politiek zich toeeigend,
maar waarvoor geen basis is in de grondwet. Met regelmaat handelt men
daaraan dan ook strijdig.

De overheid, de regering dus zou moeten waken over de Staat en haar
belangen maar ziet zich als de representantant en niet langer als
tijdelijke leenheer.

Dit kabinet ASO is absolute koploper in de geschiedenis.

Henk Elegeert