Wolt Ihr das totalen cartoon ?

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Thu Feb 23 10:26:35 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zeker, ik voer liever een inhoudelijke discussie. De hetze van Marc-A doet denken aan een pre-Bolkestein politieke correctheid, het zogenaamde land van Ooit van Ayaan. De verdachtmakingen van Dirkie en Henk V. richting iedereen die ook maar enige kritiek uit op de post-Bolkestein politiek correcten in Nederland vind ik echter net zo abject en daar heeft Marc-A dan ook weer gelijk in...

Laten we elkaar gewoon serieus nemen en ingaan op argumenten. Of ik jaloers ben, natte dromen krijg of walg van Ayaan, daar kunnen Dirkie en Henk V. lekker 's-avonds in bed over filosoferen, maar laten we het op deze lijst bij de inhoud houden.

Groeten,
Mark Giebels