Wolt Ihr das totalen cartoon ?

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Thu Feb 23 08:43:06 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Reuze knip van Lenny
  REUZE KNIP DUS en het commentaar eronder...

   Ik deed
 niets dat Lenny in een bepaalde hoek zette. Hij afficieert zichzelf als
 AHA-gelovige (moeten we daar langzamerhand geen woord voor hebben, Hirsist
 of zo ?), dat weer wel.

  Waar, pray tell, afficieer ik mezelf als Hirshi gelovige?
    Sterker nog ik ben het niet altijd eens met haar positie. Maar daar gaat het niet over.

    Dat ik bezwaar maak tegen jou rabiate innuendo's betekent  niet dat ik  een Hirshi afficianado ben.  En dat raakt het hart van de zaak. Jij  leest iets, geeft daar je eigen dikwijls ongerijmde  interpretatie aan,  en presenteer het vervolgens als FEIT.

    Wat jij doet wordt in "Critical Thinking 101" benoemd als Ignoratio Elenchi een catchall voor dit type redenatie.
    (ad baculum, ad hominem, ad misericordiam, ad populum, consensus gentium etc. etc.)
    of
    Zoals mijn schoonvader zaliger altijd beweerde: "Ga maar gauw met je handjes in de dunnepoep slaan" :-))
  Je moet echt vlugger leren peddelen hoor

  lenny

Relax. Yahoo! Mail virus scanning helps detect nasty viruses!