Wolt Ihr das totalen cartoon ?

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Wed Feb 22 23:30:03 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hmm,
Ik meen wel eens op verzoek van Marc Fluks een of meer punten van kritiek
op AHA te hebben geuit. Je reactie is dus onterecht. Verder verwar je de
argumentatietechniek van overdrijving met negatie. Dat ik een hoofdpunt uit
AHA's speech in Berlijn treffend vond, handhaaf ik nog steeds. Ik snap niet
wat daar "fout" aan is. "Walgen" doe ik trouwens niet zo gauw van iets -
zulke krachttermen moet je spaarzaam bezigen...
hv,u
------