Versnippering overheid funest

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Wed Feb 22 22:59:29 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk Vreekamp heeft op woensdag, 22 feb 2006 om 22:46
(Europe/Amsterdam) het volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> (Republikeins). Osborne ziet een dictator als het meest effectief.
>
> Dit zal je maar gezegd zijn.

ja, ,oef. ik moet er niet aan denken

verdrinken of in een strafkamp :(

> Vraagje: staat ons bij een watersnood niet hetzelfde te wachten als in
> de USA,

dat is een van mijn nachtmerries, henk

>  nu sinds kort Rijkswaterstaat een agentschap is geworden? Meer
> "ondernemingszin", maar niet heus! (Osborne figureerde destijds ook
> enige tijd in Den Haag). Minder openbaarheid, minder transparantie en
> minder daadkracht - dankzij Haagse warhoofden!

sja

op het nivo van de nitty gritties van de politiek heb ik weinig
verstandigs te zeggen helaas, maar ik deel je angst ja

gr elma