Haweya Ali: foto's, prijs, school, sluiers en werk

Wed Feb 22 20:40:17 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk van Lingen <henk at VANLINGEN.NET>,
>je zou Ayaan eens kunnen gaan confronteren met je vragen omtrent haar
>biografie, in plaats van je geschifte bokkesprongen hier op ons los te
>laten.

 Mij geloof je niet (terwijl ik nota bene niets beweer, ik kijk wat men
 zoal kan vinden), maar wel iemand die eerst zegt dat ze door haar familie
 is uitgekotst, haar zus zelfmoord heeft gepleegd en dan weer dat dezelfde
 zus vermoord is nadat zus dermate psychotisch was dat ze dacht dat ze
 Maria was ?

 Wat is nou waarschijnlijker, dit bovenstaande gewauwel of dat die zus
 (als er al een zus is) nog gewoon leeft ? En als men op zoek gaat vindt
 men zowaar een kandidaat-zus in het land waar AHA het steeds over heeft.

 Men kan het ook omkeren: ga eens uit van het hypothetische geval dat AHA
 deze keer wel de waarheid spreekt en verplaats je dan in de positie van
 de familie van AHA. Wat gebeurt er dan met de familie ?

 Die familie ziet achtereenvolgens een dochter vluchten voor een huwelijk
 en terwijl het contact wordt verbroken, trekt een andere dochter gezellig
 bij de eerste in, die dochter wordt gek, denkt dat ze een bijbelse figuur
 is en keert in de schoot van de familie terug. Vervolgens denkt die familie
 alleen maar aan trouwen en het uitdrijven van de duivel tot de dood er op
 volgt.

 Is dit dan een geloofwaardig scenario ? Is dit normaal ?
 Kom nou, toch !