Voor Marc-Alexander: COC en D66

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Mon Feb 20 21:51:20 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Het geeft slechts aan dat het vangnetmodel waarin je vooral niks meer mag doen als je van de overheid wilt trekken gefaald heeft, lijkt mij. En als je van mening bent dat in dat stelsel fundamentele wijzigingen moeten komen, maar je wilt wel dat er een gedegen sociaal stelsel blijft bestaan, dan is de naam toch niet zo slecht? De invulling staat nog open, kun je nog alle kanten mee op, behalve als je tegen solidariteit bent natuurlijk....

>   [Dat gebeurt dus juist niet daar]. Nog even afgezien van dat ik morgen
>   een afspraak heb, hoor ik daar natuurlijk niet thuis. Dit is een toogdag
>   van de voorstanders. De werkelijkheid keert hen toch de rug toe, dus laat
>   ze maar een avondje lekker zitten keten. Nu kan het nog.

Afgezien van je reeds gemaakte afspraak, wil je geen partypooper zijn begrijp ik. Da's toch aardig. Wel wat vreemd, als je ze eerst wegzet als voorlopers in het slopen van je ooit geliefde partij. Die lui gun je toch geen feestje?

Groeten,
Mark Giebels