Cartoonprotesten

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Mon Feb 20 10:12:39 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

beste ger,

Je denken en antwoord is befuddled. Je gebruikt jouw
weergave van wat ze gezegd zou hebben om mijn punten
te weerleggen. Het ging niet over Hirshi, het ging
over 2 rabiate vooringenomen lijsters jij en Marc. Die
elke vergezochte, meestal onbewezen,  'reden'
gebruiken om Hirshi te beschimpen.

Voorbeeldje (op jouw niveau):
"Het is duidelijk waarom Ger het nooit veel verder
geschopt heeft dan vakbondsmannetje, hij kan niet
denken". Das geen argument Ger, dat is een schimp!

Jouw opmerking zo van: hou jij haar vast dan schop ik
haar het land wel uit, is geen argument. Een argument
is heel wat anders.

Ten laatste. Zij dicht jouw helemaal niets toe
Ger.Maak me sterk dat ze je niet kent, en er geen
enkele behoefte aan heeft omdat te veranderen.
(Dat geldt ook voor mij neem ik aan)!

Het blijft helaas armoe ger!
Lenny

http://mail.yahoo.com