Cartoonprotesten

Sun Feb 19 15:06:01 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik refereerde naar uitspraken van Ronald Plasterk in het Buitenhof,
>Hirsi Ali zou nooit gevlucht zijn uit Somalie maar woonde bij
>familie in Duitsland die haar aanraadde om asiel in Nederland aan te
>vragen'.

 Ger Arts <gmw.arts at HOME.NL> daarop,
>Dus feit is dat we met een kamerlid opgescheept zitten die op illegale wijze
>een verblijfsvergunning heeft geronseld hier?

 Probleem is dat we dat dus niet weten.

 Als Ronald Plasterk gelijk heeft dan is er gewoon 1 scenario meer over
 de komst van AHA naar ons land. Er zijn een tiental verhalen, alle met
 AHA zelf als bron.

 Dit scenario kan weliswaar al die andere scenario's verklaren maar niet
 waarom AHA *voortdurend* andere dingen over zichzelf vertelt. Of over
 die tegenstrijdige meningen waar Plasterk het over had. Of over al die
 submission filmpjes of haar 'Life of Muhammed' speelfilm die nooit gemaakt
 zijn. Of over dat shortcut-boek dat er nooit gekomen is.

 Maar er komt een dag dat een journalist, die niet lijdt onder de vrijheid
 van menigsuiting, de bourka waarin AHA zich verstopt, AHA gaat natrekken.
 En dan weten we het dus wel en kunnen we deze heks ons land uitschoppen.

 Marc Fluks, Amsterdam