Cartoonprotesten

Ger gmw.arts at HOME.NL
Sun Feb 19 14:49:29 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik heb het ook gezien Marc.
Dus feit is dat we met een kamerlid opgescheept zitten die op illegale wijze
een verblijfsvergunning heeft geronseld hier?
Dat is nog heel wat anders dan een onterechte DR. voor je naam.

Ik kan niet tekenen maar een cartoon van Hirsi Ali, op de kansel in de TK,
gekleedt in een doorkijkburka zou misschien wel een aardige zijn.:))))

Ger