922.000 arbeidsongeschikten???

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Fri Feb 17 01:17:57 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bert Bakker heeft op vrijdag, 17 feb 2006 om 00:40 (Europe/Amsterdam)
het volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Nee, Martijn, dat noem(d)en we verzorgingsstaat.

kom nou bert, iedere beetje krantenlezer ouder dan twaalf weet toch hoe
dat zat?

en d66 had daar een eigen verantwoordelijkheid in, in alle kabinetten
waar d66 in zat.

en wat doet die blote vrouw nou weer op die rtl site martijn? krijg ik
weer fijn een week lang pornospam of penisverlengers aangeboden? ;)

gr elma